کتاب بازاریابی و مدیریت بازار علمی کاربردی نوشته کامل کمالی, توسط انتشارات شهر آشوب به چاپ رسیده است .
موضوع کتاب : مدیریت بازاریابی، مقدمه ای بر بازاریابی, فلسفه های مدیریت بازاریابی
در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون به ویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود. این تحولات به طور دائم بر فعالیت های تجاری جهانی تاثیر می گذارند و فرصت ها و تهدیدهایی را در زمینه اقتصاد و بازرگانی برای جوامع به همراه دارند. شکل گیری لتحادیه هایی تجاری جهانی شدن تجارت فرئپاشی اتحاد جماعیذ شوروی پیوستن کشورهای تازه استقلال یافته به اقتصاد جهانی، رشد سریع اقتصادی در بعضی از کشورهای جهان سوم و تبدیل شدن انها به کشورهای تازه صنعتی شده و تلاش کشورهای توسعه یافته برای حفظ یا توسعه بازارهای خود همه عواملی هستند که اهمیت و نقش بازاریابی و مدیریت بازار را برای شرکت های تجاری در سر تا سر جهان نشان می دهند.
فهرست مطالب
فصل اول-مقدمه ای بربازاریابی و مدیریت بازار
فصل دوم-برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و نقش آن درسازمان
فصل سوم-محیط بازاریابی سازمان
فصل چهارم-تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی بازاریابی
فصل پنجم-رفتار مصرف کننده
فصل ششم-تقسیم بازار
فصل هفتم-پیش بینی تقاضا
فصل هشتم-محصول و مدیریت محصول
فصل نهم-قیمت گذاری
فصل دهم-کانالهای توزیع
فصل یازدهم-تبلیغات و ارتباطات بازاریابی
فصل دوازدهم-بازارهای سازمانی
فصل سیزدهم-بازاریابی خدمات
فصل چهاردهم-بازاریابی بیمه
فصل پانزدهم-اینترنت و بازاریابی
و کتاب فوق از طریق سایت kaniketab قابل تهیه می باشد